Close
(0) items
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Kies je categorie..
    Filters
    Instellingen
    Zoek

    Verzenden & retourneren

    • Levertijd
    • Verzenden
    • Afhalen
    • Retourneren
    Levertijd
    Verzendwijze Verpakking Landen Voor 10.00 besteld, zelfde avond huis Voor 16.00 besteld, morgen in huis Voor 23.59 besteld, morgen in huis
    Trunkrs Pakketjes NL Ja Ja Ja, geldt alleen op werkdagen
    PostNL pakket Pakketjes BE, NL Nee Ja Nee
    PostNL briefpost Brievenbuspakketje BE, NL Nee Ja, de praktijkt leert dat dit soms 1-2 dagen duurt Nee
    Transmission Lengtegoed en pallets BE, NL Nee Ja Nee
    Deellevering of Nalevering
    Het is mogelijk om producten te bestellen die niet direct op voorraad zijn. Als een product niet op voorraad is verschijnt automatisch de verwachte levertijd op de productpagina. De levertijd wordt automatisch berekend door ons systeem en is een gemiddelde van de tijd die het normaal gesproken duurt om het artikel weer op voorraad te krijgen en te versturen. Dus als er een levertijd is aangegeven van 7 dagen, dan verwachten wij het pakketje 7 dagen na bestelling af te kunnen leveren!
    Wat te doen als u een product wilt bestellen dat niet op voorraad is?
    Simpel, u plaatst dit product in uw winkelwagen en vervolgens krijgt u bij de check-out 2 keuzes:
    • "Deellevering": oftewel, verstuur na het afrekenen alvast de producten uit mijn bestelling die wel op voorraad zijn. De producten die niet op voorraad zijn worden later verzonden.
    • "Nalevering": oftewel, wacht totdat alle producten uit mijn bestelling weer op voorraad zijn en verstuur alles tegelijk. Ook als u een bestelling plaatst waarbij alle producten op voorraad zijn kiest u voor nalevering, dan wordt alles tegelijkertijd en zo snel mogelijk verzonden.
    Vanwege extra kosten voor verzending, verpakkingsmateriaal, handling, etc. wordt voor optie 1, €5,- aan kosten in rekening gebracht.
    Verzendkosten
    De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling, normaliter rekenen wij €6,95 incl. BTW voor het verzenden van uw bestelling. Dit geldt voor pakket zendingen met formaat van maximaal 175x75x58cm en een maximum gewicht van 31,5kg.
    Op Luxesierbeslag.nl zijn ook grotere artikelen te vinden, zoals ladders, het is een stuk duurder om deze artikelen te verzenden. In onderstaande tabel vind je alle mogelijke verzendkosten!
    Overzichtstabel
    Verzendwijze Verzendkosten
    Trunkrs Sameday (besteld vóór 10.00) €9,95
    Trunkrs (besteld tussen 16.00 en 12.00 volgende werkdag geleverd) €9,95
    Pakketje €6,95
    Lengtegoederen 2 tot 6 meter €13,43
    Lengtegoederen vanaf 6 meter €60,92
    Blokpallets €60,92
    Verzendwijze Orders kleiner dan €30,-
    Brievenbuspakketje (beschikbaar voor orders <€30,-) €3,95
    Transporteurs
    We werken bij Luxesierbeslag met een aantal verschillende transporteurs om jouw bestelling op tijd te kunnen leveren, hieronder volgt een kort overzicht van de verschillende mogelijkheden
    Trunkrs
    Let op! Trunkrs levert tussen 17.00 en 22.00, dat maakt het (meestal) niet geschikt voor zakelijke adressen
    Om uw artikelen nog sneller te kunnen leveren zijn we aangesloten bij Trunkrs. Trunkrs maakt gebruikt van een avondnetwerk (vergelijkbaar met 'red je pakketje'). Dat betekent dat ze rond 10.00 de pakketten bij ons op komen halen om deze dezelfde avond bij u te bezorgen.
    • Dus bestelt u 's ochtends vóór 10.00, dan ontvangt u het pakketje dezelfde dag nog!
    • Bestelt u 's avonds tussen 16.00 en 23.59, dan gaat het pakketje de volgende ochtend met Trunkrs mee. U ontvangt uw pakket dus de volgende werkdag!
    • Bestelt u tussen 10.00 en 16.00? Dan versturen we uw pakketje automatisch met PostNL, de levertijd is gelijk en de kosten hiervan zijn lager.
    PostNL
    Via PostNL versturen we binnen Nederland alle 'reguliere' zendingen tegen een aantrekkelijke prijs. Ook kunnen we via PostNL in België een snelle levertijd garanderen. Via PostNL versturen we pakketten brievenbuspakketjes.
    Transmission
    Via Transmission versturen we alle grote producten, deze transporteur specialiseert zich in een snelle bezorging van lengtegoederen en pallets. Dat maakt het mogelijk grote en/of lange artikelen binnen no-time naar een Luxesierbeslag klant in België te versturen bijvoorbeeld!
    Pakketbox
    Het afhalen van bestellingen is gratis en kan op dit moment via onze pakketbox op onderstaand adres:
    Witte Paal 32, 1742 NL, Schagen (Pakketbox bij De Jong & Roos BV)
    Zodra u een bestelling gaat afrekenen kunt u kiezen voor de optie "Afhalen - Pakketbox", daar kiest u gelijk het adres waar u de bestelling af wilt halen. Onze Pakketbox is vrij slim, hij weet namelijk wanneer uw bestelling klaar is gelegd. Op dat moment stuurt onze pakketbox u een mailtje met de code om de juiste box te openen. Het is belangrijk om even op dit mailtje te wachten, het is namelijk niet mogelijk om pakketjes af te halen die nog niet in de pakketbox liggen.
    Retourprocedure
    Wanneer u een product wilt retourneren dan vragen wij u om het volgende te doen:
    • Even bij onze klantenservice melden dat u een product wilt retourneren.
    • U kunt hier een retourformulier downloaden. Dit formulier moet u altijd bijvoegen bij de retourzending. Retouren waarbij het formulier ontbreekt, hebben een langere verwerkingstijd.
    • Na ontvangst van uw retourzending, stuurt onze klantenservice u een ontvangstbevestiging per e-mail.
    • Afhankelijk van uw wens zullen wij het artikel omruilen of het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekening.
    Retourkosten
    Wanneer u een product retour stuurt betaalt u zelf de verzendkosten. Wanneer Luxesierbeslag.nl u een verkeerd product heeft gestuurd, of wanneer Luxesierbeslag.nl op een andere manier een fout heeft gemaakt dan zijn de verzendkosten voor Luxesierbeslag.nl. U dient het retourpakket altijd te frankeren, ook wanneer u zelf geen blaam treft aan de retourzending. Nadat wij uw retourpakket hebben ontvangen en gecontroleerd op compleetheid, zullen wij de kosten voor het retourneren binnen 14 werkdagen vergoeden. Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij Luxesierbeslag.nl aankomen dan bent u, als afzender van het pakket, aansprakelijk. Zorgt u er alstublieft voor dat u het pakket met Handtekening voor Ontvangst (HVA) aan ons retour stuurt. Wij hopen hiermee de mogelijke (onnodige) discussie tussen Luxesierbeslag.nl, u als klant en post te voorkomen.
    Uitzonderingen en Bedenktijd
    Wanneer u zeker wilt weten of u een product kunt ruilen,neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@luxesierbeslag.nl. De bedenktijd/afkoeltermijn bedraagt 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
    Een aantal producten kunt u niet ruilen of retourneren:
    • Producten die overeenkomstig jouw wensen/specificaties zijn aangepast of verzaagd. (bijv. lengtes trapstrip of aluminium profielen)
    • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
    • Audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de zegeling is verbroken
    • Artikelen waarvan de verzegeling verbroken is of artikelen die geïnstalleerd of geregistreerd zijn
    • Geopende verbruiksartikelen (zoals bijvoorbeeld beschermfolie en reinigingsvloeistof)
    • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen
    • Producten die beschadigd of incompleet zijn