Voor 23.59 besteld, morgen geleverd* ✅ Altijd sale ✅ Uitstekende klantenservice
Close
(0) items
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Kies je categorie..
    Filters
    Instellingen
    Zoek

    Veelgestelde vragen

    Prijzen op de webshop

    Op Luxesierbeslag.nl proberen we de producten zo duidelijk mogelijk weer te geven, zodat je in de winkelwagen niet voor verassingen komt te staan. Een doosje van 200 schroeven bestellen? Dan tonen wij de prijs van dit doosje, en niet de prijs van 100 schroeven.

    Hoe moet ik de prijzen lezen?

    Op onze productpagina tonen wij de prijs van een complete verpakking. Schroeven worden besteld per doos, profielen per meter, enzovoorts. Kom je er op de productpagina niet uit? Stuur onze medewerkers dan een chatbericht, zij vertellen je binnen no-time met welke eenheid er gerekend wordt.

     

    Bestelling plaatsen

    Op Luxesierbeslag.nl willen we je zo veel mogelijk inzicht geven in je geplaatste bestelling(en). Door zo veel mogelijk informatie te geven in het besteloverzicht hopen we het aantal vragen aan de klantenservice te verlagen. We zouden het erg waarderen als je eerst het besteloverzicht bekijkt alvorens je de klantenservice raadpleegd. Mocht je toch nog vragen hebben over de bestelling, dan zouden we het waarderen als je het bestelnummer bij de hand hebt. We zullen dan in staat om je vraag sneller te behandelen.

    Een bestelling plaatsen

    Zodra je een bestelling geplaatst hebt, houdt Luxesierbeslag.nl je op de hoogte van je bestelling per e-mail. Daarnaast kan je alle informatie omtrent je bestelling ook terugvinden op deze pagina.

    Orderbevestiging

    Direct na het afrekenen van een bestelling ontvang je de orderbevestiging in de mail. Hierin staat duidelijk en overzichtelijk vermeld wat er precies is besteld. Lijkt het erop dat je de orderbevestiging niet hebt ontvangen? Kijk dan in de map 'ongewenste e-mail', misschien is de e-mail daarin gezet door het spamfilter. Daarnaast kan je alle informatie omtrent je bestelling ook op onze webshop terugvinden op deze pagina.

    Hoe kan ik betalen?

    Betalen is mogelijk via IDeal, Bancontact, PayPal en creditcard

    Kan ik ook een btw factuur krijgen?

    Als je een btw nummer invult op de afrekenpagina, dan wordt deze op de factuur geplaatst. Er wordt een btw nummer controle uitgevoerd, zodra het factuuradres in het buitenland is gevestigd. Je ontvangt een 0% btw factuur als het btw nummer geldig is verklaard door de Europese Commisie. Het ingevoerde btw nummer wordt als nog op de factuur geplaatst als het btw nunmmer niet wordt erkend door de Europese commisie. De betaalde BTW dient dan zelf te worden teruggevorderd bij de belastingdienst. Dat het btw nummer niet wordt erkend door de Europese commisie kan de volgende oorzaken hebben:

      1. Het btw nummer bestaat niet uit een reeks van landcode gevolgd door *cijfers of tekens. Let op: spaties of leestekens zijn NIET toegestaan! Bijv. BE1234567890
      2. De bedrijfsgegevens zijn onjuist of verouderd.
      3. Het btw nummer is bij de belastingdienst niet aangemeld voor grensoverschrijdende transacties.

    Je dient contact op te nemen met de nationale belastingdienst als het btw nummer onterecht ongeldig wordt verklaard.

    Intracommunautaire levering

    Klanten van buiten Nederland en in het bezit van een geldig BTW-identificatienummer kunnen bij ons een 0% BTW-factuur verkrijgen. Dit zijn de zogenoemde Intracommunautaire leveringen (I.C.L. óf ICL levering). Het is voldoende om bij het inschrijven als nieuwe zakelijke klant of bij het bestellen als zakelijke gast dit BTW-identificatienummer te vermelden. LET OP: Dit is dus NIET gelijk aan het ondernemingsnummer!

    1. Voorwaarde is dat de bestelling door ons geleverd wordt naar het land gelijk aan het factuuradres.
    2. Afhalen is bij ICL leveringen NIET mogelijk.
    3. Indien het BTW-identificatienummer onjuist of ongeldig is wordt altijd de Nederlandse BTW in rekening gebracht.
    4. Een betaalde en mét BTW betaalde bestelling kan achteraf NIET omgezet worden naar een ICL levering.
    5. Eventueel betaalde BTW dient dan zelf te worden teruggevorderd bij de nationale belastingdienst.

    Order niet compleet op voorraad?

    Het kan gebeuren dat een deel van jouw bestelling niet op voorraad is, we sturen dan een mail waarin je wordt aangeboden om te kiezen voor een deellevering (de artikelen die op dat moment op voorraad zijn worden verzonden) of je kiest ervoor om te wachten tot de order compleet is.

     

    Bestelling inzien

    Op Luxesierbeslag.nl proberen we het bestellen zo eenvoudig mogelijk te houden. Lees hieronder wat onder andere de betaalmogelijkheden zijn en hoe we omgaan met zakelijke bestellingen. 

    Je bestelling volgen

    Je kan alle informatie over je bestelling vinden op deze pagina. Om je bestelling in te zien dien je je ordernummer in combinatie met je mailadres in te vullen. Vervolgens krijg je een handig overzicht te zien van de verzendstatus, Track & Trace code en financiële gegevens.

    Factuur van mijn bestelling downloaden

    In het besteloverzicht kan je de factuur van je bestelling downloaden. via deze link kan je de geplaatste bestelling opzoeken. Rechtsboven in het besteloverzicht kan de factuur worden gedownload door op de knop 'PDF FACTUUR' te klikken.

    Hoe kan mijn Track & Trace code vinden?

    In het besteloverzicht kan je eenvoudig de Track & Trace code terugvinden. Een overzicht van je bestelling kan je via deze terugvinden. Je kan direct de bestelling volgen als je de Track & Trace code aanklikt. LET OP: De Track & Trace code wordt pas aan je bestelling toegevoegd zodra de verzending is aangemeld bij de vervoerder. Als de verzending nog niet bij de vervoerder is aangemeld wordt er dus nog geen Track & Trace code weergegeven.

     

    Bezorgen

    Ons assortiment bevat ruim 35.000 artikelen, die kunnen allemaal binnen 24 uur worden geleverd in Nederland. Zodra jouw bestelling compleet op voorraad is en je op werkdagen voor 15.00 bestelt zorgen wij ervoor dat de artikelen de volgende werkdag geleverd kunnen worden. Bestellingen die geplaatst zijn in het weekend worden op maandag verzonden.

    Ik heb de bezorgwijze Trunkrs gekozen, wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    Bestellingen waarbij de verzendwijze Trunkrs is gekozen worden de volgende dag tussen 17:00 & 22:00 geleverd. Luxesierbeslag raadt het af om de verzendwijze Trunkrs te kiezen in combinatie met een zakelijk adres.

    Ik heb de bezorgwijze Trunkrs SameDay gekozen, wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    Bestellingen waarbij de verzendwijze Trunkrs SameDay is gekozen worden dezelfde dag tussen 17:00 & 22:00 geleverd. Luxesierbeslag raadt het af om de verzendwijze Trunkrs te kiezen in combinatie met een zakelijk adres.

    Ik heb de bezorgwijze PostNL pakketje / brievenbuspakketje gekozen, wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    Heb je de bestelling op een werkdag voor 15:00 geplaatst? Samen met onze vervoerder streven we ernaar om het pakket de volgende dag te leveren!

    Ik heb de bezorgwijze Tranmission gekozen, wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    Heb je de bestelling op een werkdag voor 15:00 geplaatst? Samen met onze vervoerder streven we ernaar om het pakket de volgende dag te leveren!

    Kan ik mijn bestelling volgen?

    Pakketjes kunnen eenvoudig worden gevolgd via de website van de vervoerder.

    • Brievenbuspakketjes kunnen niet worden gevolgd met een Track & Trace code
    • PostNL pakketjes kunnen hier worden gevolgd. Hoe herken ik een PostNL Track & Trace? Een Track & Trace van PostNL zal altijd beginnen met '3S'.
    • Trunkrs pakketjes kunnen hier worden gevolgd. Hoe herken ik een Trunkrs Track & Trace? Een Track & Trace van Trunkrs zal altijd beginnen met '00'.
    • Transmission pakketten en pallets kunnen hier worden gevolgd. Hoe herken ik een Transmission Track & Trace? Een Track & Trace van Transmission zal altijd beginnen met een 'T'.

    Wanneer betaal ik verzendkosten?

    Op Luxesierbeslag.nl worden de verzendkosten altijd in rekening gebracht, ongeacht het orderbedrag. Luxesierbeslag streeft ernaar om de producten altijd tegen de laagste prijs aan te bieden, daarom vinden wij het fair om de verzendkosten wel in rekening te brengen.

     

    Afhalen

    Lees hieronder wat de mogelijkheden zijn m.b.t. het afhalen van bestellingen. 

    Kan ik mijn bestelling ook afhalen? / hebben jullie ook een fysieke winkel?

    Ja, het is mogelijk om producten bij ons magazijn af te halen. Door de huidige corona maatregelen dient hiervoor wel een afspraak te worden gemaakt.

    Hoe plaats ik een order zonder BTW binnen de EU

    Zakelijke klanten (met een BTW nummer) in andere EU landen kunnen op Luxesierbeslag.nl zonder BTW bestellen, ofwel een ICP-transactie doen. Dat gaat als volgt:

    1. Je maakt een account aan op Luxesierbeslag.nl
    2. Het BTW nummer wordt hier ingevoerd
    3. Onze klantenservice krijgt hier een melding van en ziet gelijk of het BTW nummer geldig is
    4. Indien het BTW nummer geldig is stellen wij dit in en kun je bestellen zonder BTW!

     

    Een account aanmaken

    Het is mogelijk om op Bouwsales.nl een eigen account aan te maken, hier is informatie terug te vinden over geplaatste orders, afleveradressen, NAW gegevens, etc.

    Wat zijn de voordelen van een eigen account op Bouwsales.nl?

    • Mogelijk om order uit het verleden terug te zoeken en de bijbehorende factuur te downloaden
    • Diverse afleveradressen invoeren
    • Snelheid en gemak bij volgende bestellingen
    • Je komt in aanmerking voor aantrekkelijke acties
    • BTW nummer invoeren, zakelijke klanten in andere landen kunnen dan zonder BTW bestellen! 

    Welke gegevens staan in mijn account?

    • Aanhef, voor- en achternaam
    • Factuur- en afleveradres
    • E-mailadres
    • Ordernummer
    • Factuur
    • Productbeoordelingen

     

    Retourneren

    Hieronder vind je alle vragen die van toepassingen kunnen zijn op het retourneren van producten. Kun je geen antwoord vinden op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice. 

    Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Het is mogelijk om je aankopen te retourneren tot 14 dagen na ontvangst. In het besteloverzicht kan je de producten tot 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour. Één van onze medewerkers zal vervolgens controleren of de retour aan onze retourvoorwaarden voldoet. Let op, de retourkosten zijn altijd voor de klant. Gedetailleerde informatie over retouren en garantie zijn te vinden op de pagina verzenden & retourneren

    Wat zijn de voorwaarden om een bestelling te retourneren?

    • Producten die overeenkomstig jouw wensen/specificaties zijn aangepast of verzaagd. (bijv. lengtes trapstrip of aluminium profielen);
    • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    • Audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de zegeling is verbroken;
    • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
    • Geopende verbruiksartikelen (zoals bijvoorbeeld beschermfolie en reinigingsvloeistof);
    • producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
    • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
    • producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken.

    Gedetailleerde informatie over retouren en garantie zijn te vinden op de pagina verzenden & retourneren

    Welke retourkosten krijg ik vergoed?

    De retourkosten zijn in alle gevallen voor de klant. Als de gehele bestelling wordt geretourneerd, dan stort Luxesierbeslag het orderbedrag + de verzendkosten terug. Als een deel van de bestelling wordt geretourneerd, dan stort Luxesierbeslag alleen het orderbedrag van de geretourneerde producten terug. Gedetailleerde informatie over retouren en garantie zijn te vinden op de pagina verzenden & retourneren

    Hoe stuur ik een pallet / lengtegoed terug

    Als klant ben je verantwoordelijk voor de retourkosten, zo ook voor de retourkosten van een pallet / lengtegoed. Let op! retourkosten van pallet- en lengtegoederen kunnen hoog uitallen door het gewicht en omvang van het pakket.Bij het berekenen van de verzendkosten wordt hier al rekening mee gehouden.