Voor 23.59 besteld, morgen geleverd* ✅ Altijd sale ✅ Uitstekende klantenservice
Close
(0) items
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Kies je categorie..
    Filters
    Instellingen
    Zoek

    Veelgestelde vragen

    Prijzen op de webshop

    Op Luxesierbeslag.nl proberen we de producten zo duidelijk mogelijk weer te geven, zodat je in de winkelwagen niet voor verassingen komt te staan. Een doosje van 200 schroeven bestellen? Dan tonen wij de prijs van dit doosje, en niet de prijs van 100 schroeven.

    Hoe moet ik de prijzen lezen?

    Op onze productpagina tonen wij de prijs van een complete verpakking. Schroeven worden besteld per doos, profielen per meter, enzovoorts. Kom je er op de productpagina niet uit? Stuur onze medewerkers dan een chatbericht, zij vertellen je binnen no-time met welke eenheid er gerekend wordt.

     

    Bestelling plaatsen

    Op Luxesierbeslag.nl proberen we het bestellen zo eenvoudig mogelijk te houden. Lees hieronder wat onder andere de betaalmogelijkheden zijn en hoe we omgaan met zakelijke bestellingen. 

    Een bestelling plaatsen

    Zodra je een bestelling geplaatst hebt, houdt Luxesierbeslag.nl je op de hoogte van je bestelling per e-mail.

    Orderbevestiging

    Direct na het afrekenen van een bestelling ontvang je de orderbevestiging in de mail. Hierin staat duidelijk en overzichtelijk vermeld wat er precies is besteld. Lijkt het erop dat je de orderbevestiging niet hebt ontvangen? Kijk dan in de map 'ongewenste e-mail', misschien is de e-mail daarin gezet door het spamfilter.

    Hoe kan ik betalen?

    Betalen is mogelijk via IDeal, Bancontact, PayPal en creditcard

    Kan ik ook een btw factuur krijgen?

    Als je btw nummer invult op de checkout page, dan wordt de meegenomen op de factuur. Voor buitenlandse klanten wordt er een btw check uitgevoerd. Als het een geldig btw nummer is voor grensoverschrijdende transactie ontvang je een 0% btw factuur.

    Intracommunautaire levering

    Klanten van buiten Nederland en in het bezit van een geldig BTW-identificatienummer kunnen bij ons een 0% BTW-factuur verkrijgen. Dit zijn de zogenoemde Intracommunautaire leveringen (I.C.L. óf ICL levering). Het is voldoende om bij het inschrijven als nieuwe zakelijke klant of bij het bestellen als zakelijke gast dit BTW-identificatienummer te vermelden. LET OP: Dit is dus NIET gelijk aan het ondernemingsnummer!

    1. Voorwaarde is dat de bestelling door ons geleverd wordt naar het land gelijk aan het factuuradres.
    2. Afhalen is bij ICL leveringen NIET mogelijk.
    3. Indien het BTW-identificatienummer onjuist of ongeldig is wordt altijd mét Nederlandse BTW berekend.
    4. Een betaalde en mét BTW betaalde bestelling kan achteraf NIET omgezet worden naar een ICL levering.
    5. Eventueel betaalde BTW dient dan zelf te worden teruggevorderd bij de belastingdienst.

    Order niet compleet op voorraad?

    Het kan gebeuren dat een deel van jouw bestelling niet op voorraad is, we sturen dan een mail waarin je wordt aangeboden om te kiezen voor een deellevering (de artikelen die op dat moment op voorraad zijn worden verzonden) of je kiest ervoor om te wachten tot de order compleet is.

     

    Bezorgen

    Ons assortiment bevat ruim 35.000 artikelen, die kunnen allemaal binnen 24 uur worden geleverd in Nederland. Zodra jouw bestelling compleet op voorraad is en je op werkdagen voor 15.30 bestelt zorgen wij ervoor dat de artikelen de volgende werkdag geleverd kan worden. Bestellingen die geplaatst zijn in het weekend worden op maandag verzonden

    Ik heb de bezorgwijze Trunkrs gekozen, wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    Tussen 17:00 & 22:00 → niet geschikt / wordt afgeraden voor zakelijke adressen

    Ik heb de bezorgwijze Trunkrs SameDay gekozen, wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    Dezelfde dag tussen 17:00 & 22:00 → niet geschikt / wordt afgeraden voor zakelijke adressen

    Ik heb de bezorgwijze PostNL pakketje / brievenbuspakketje gekozen, wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    Voor 15:00 besteld? morgen in huis!

    Ik heb de bezorgwijze Tranmission gekozen, wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    Voor 15:00 besteld? morgen in huis!

    Kan ik mijn bestelling volgen?

    Ja zeker, ga hiervoor naar je besteloverzicht. Hier heb je inzicht in al je bestellingen bij ons! We sturen je ook een Track & trace code zodra de bestelling ons magazijn verlaat. Kleine zendingen zoals enveloppakketjes en briefpost zijn alleen niet te volgen middels een code. Pakketjes zijn te volgen via de website van PostNL, lengtegoederen en pallets via de website van de transporteur.

    Betaal ik altijd verzendkosten?

    Ja, ongeacht het orderbedrag betaal je altijd de verzendkosten. Luxesierbeslag.nl biedt altijd de producten aan tegen de laagste prijs, daarom kunnen we helaas geen gratis verzending garanderen.

     

    Afhalen

    Lees hieronder wat de mogelijkheden zijn m.b.t. het afhalen van bestellingen. 

    Kan ik mijn bestelling ook afhalen? / hebben jullie ook een fysieke winkel?

    Ja, het is mogelijk om producten bij ons magazijn af te halen. Door de huidige corona maatregelen dient hiervoor wel een afspraak te worden gemaakt.

    Hoe plaats ik een order zonder BTW binnen de EU

    Zakelijke klanten (met een BTW nummer) in andere EU landen kunnen op Luxesierbeslag.nl zonder BTW bestellen, ofwel een ICP-transactie doen. Dat gaat als volgt:

    1. Je maakt een account aan op Luxesierbeslag.nl
    2. Het BTW nummer wordt hier ingevoerd
    3. Onze klantenservice krijgt hier een melding van en ziet gelijk of het BTW nummer geldig is
    4. Indien het BTW nummer geldig is stellen wij dit in en kun je bestellen zonder BTW!

     

    Een account aanmaken

    Het is mogelijk om op Luxesierbeslag.nl een eigen account aan te maken, hier is informatie terug te vinden over geplaatste orders, afleveradressen, NAW gegevens, etc.

    Wat zijn de voordelen van een eigen account op Luxesierbeslag.nl?

    • Mogelijk om order uit het verleden terug te zoeken en de bijbehorende factuur te downloaden
    • Diverse afleveradressen invoeren
    • Snelheid en gemak bij volgende bestellingen
    • Je komt in aanmerking voor aantrekkelijke acties
    • BTW nummer invoeren, zakelijke klanten in andere landen kunnen dan zonder BTW bestellen! 

    Welke gegevens staan in mijn account?

    • Aanhef, voor- en achternaam
    • Factuur- en afleveradres
    • E-mailadres
    • Ordernummer
    • Factuur
    • Productbeoordelingen

     

    Retourneren

    Hieronder vind je alle vragen die van toepassingen kunnen zijn op het retourneren van producten. Kun je geen antwoord vinden op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice. 

    Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Het is mogelijk om uw aankopen te retourneren. Let op, de kosten zijn altijd voor jou. Gedetailleerde informatie over retouren en garantie zijn te vinden op de pagina verzenden & retourneren

    Wat zijn de voorwaarden om een bestelling te retourneren?

    Retourkosten zijn altijd voor de klant / Retour aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst / Bezorgkosten verzending worden vergoed (alleen als de gehele bestelling wordt teruggestuurd), anders alleen de kosten van het product. Gedetailleerde informatie over retouren en garantie zijn te vinden op de pagina verzenden & retourneren

    Hoe stuur ik een pallet / lengtegoed terug

    Als klant ben je verantwoordelijk voor de retourkosten, zo ook voor de retourkosten van een pallet / lengtegoed. Let op! retourkosten van pallet- en lengtegoederen kunnen hoog uitallen door het gewicht en omvang van het pakket.Bij het berekenen van de verzendkosten wordt hier al rekening mee gehouden.